Precios incl. IVA legal más gastos de envío
Precios incl. IVA legal más gastos de envío
Jetzt passend dazu kaufen
Precios incl. IVA legal más gastos de envío
Rondo Bicicleta Mylc AL Gravel Plus - Champagne/Negro
Descripción
Características:
Cuadro: MYLC Alu
Tallas de cuadro: XS, S, M, L, XL
Horquilla: RUUT V2 Twintip Carbon
Cuadro de pedalier: PF 86
Plato: Rondo Direct 42T 160 (XS), 170mm(S), 172.5mm(M,L), 175mm (XL)
Desviador: Sram Apex 1
Maneta de cambio: Sram Apex 1
Casete: Microshift 11-42
Cadena: Sram PC1130
Frenos: Sram Apex1
Discos de freno: Sram G2CS 160mm/160mm
Bujes: Rondo Superlight Sealed Bearings
Bujes delantero:100/12mm/rosca 1.5
Bujes traseros:142/12mm/rosca 1.5
Llantas: Rondo Aluminio 622-23/584-23(Xs)
Neumáticos: Vittoria Terreno Mix 700C X 40
Juego de dirección: Pila superior: IS 52 / 28.6 Pila inferior: IS 52 / 40 Shis
Frente: Rondo 50mm(XS, S, M), 70mm(L, XL)
Manillar: Rondo Flare 2 400mm (XS), 420mm(S), 440mm(M,L), 460mm(XL)
Pinzas/cinta de manillar: Velo Comfort Tape
Sillín: Selle Italia Model X
Tija de sillín: Rondo 350 X 27.2
* Las especificaciones pueden variar en detalles en casos excepcionales, debido al fabricante
Persona de contacto GPSR: 7ANNA GROUP Sp. z o.o., ul. Potokowa 20d, PL 80-283, Gdańsk, info@rondo.cc
Propiedades
Propriedad | Valor |
---|---|
Grupo de edad | Adultos |
Género | Unisex |
Material | Aluminio |
Tamaño de la Rueda | 28 pulgadas |
Sistema de frenos | Freno de disco |
Color | Beige |
Tipo de Cambio | Cambio de marchas |
Número de marchas | 11 |
Precios incl. IVA legal más gastos de envío
Precios incl. IVA legal más gastos de envío
Jetzt passend dazu kaufen
Precios incl. IVA legal más gastos de envío
Personal recommendation
Los clientes también han visto
Comentarios
"D*mn good bike!"
12/10 value for the price.
Advantages:
- Parts are good, nothing to be changed from the box
- 1x11 drivetrain is more than you need
- Geometry is comfortable for a long distance ride. If you already tried classic road bikes before, that one will differ in positive way in terms of cornering, cobblestones, etc.
Negatives:
- Standard saddle is a pain in tour ass. As usual depends on your body, but for me this is the first part to replace
- Geometry is innovative. Bike has much longer reach than a normal road bike and quite slack front fork. Not everyone likes it, but I think every brand will move in this direction for gravel bikes. Be the first one ;-)
- Not really a negative point, but It has a strange feature to change geometry (low/high position of the front wheel). I tried both, and stick to the standard high-pos. Do not see any advantages of the low.